Dans med mamms:)

Blev faktiskt en sväng till Flustret igår! Var tvungen att visa mamma hur fet är på Flurran nu för tiden, hon trodde fortfarande att de bara spelade dansband där... Det var 20 år sen sist hon var där...
Fram tills igår:) vi dansade till klockan närmade sig ett och då gick vi hem:) helt underbart att kunna umgås, prata och dessutom festa och dansa med sin egen mamma.. Hon är bäst!<3

Idag gick jag upp tidigt för att vara helg (kl 9) och så åkte jag mot träningen som skulle vara intervall flex men som visade sig vara ett medelpass. Brukar inte gilla dem men detta var faktiskt okej... Stackars ledaren tog ut sig så man trodde hon skulle svimma ett tag men hon repade sig och vi körde lång och skön stretching och avslappning.
Sedan bar det av ner på stan och lunch med saknade Petro! Hon är så fin i sin gravida mage och det var så himla mysigt att ses och få höra hur allt är! Så kul att vi kunde ses idag!

Sedan åkte jag hemåt och städade, diskade, lagade mat (till pär) och vek lite tvätt innan Fia kom och hämtade mig och vi åkte mot ett sushiställe i Luthagen och köpte kvällens middag. Sedan åkte vi hem i ösregnet, kollade satc och snackade som bara den.
Älsklingen kom hem senare och ikväll har vi myst och pratat, så bra att prata på riktigt ibland och inte bara "vardagsprat"... Han är så fin min älskling!

Nu är det sängdags för imorn blir det morgonpromme tidigt :)
Hoppas ni haft en skön (lång?)-helg!

Puss
//Linn
Baby you're the best part of my dream...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0