Ute!!

Första gången på 15 dar jag är utanför lägenheten(förutom läkarbesök) och första gången på 15 dar jag har vanliga kläder på mig!! Tjohoo! Blev helt slut av att göra mig i ordning( klä på mig och på med mascaran) men nu är vi på väg och väl hos Helena och Tobias kan jag sitta i soffan hela kvällen! Så skönt att få träffa folk!!
Vi är spelansvariga som vanligt:) och quorn-inköpare eftersom älskling är vegetarian:)

Hoppas ni får en bra fredagskväll!

//Linn

I need air...

OBS! Jag ser inte ut såhär ikväll men tog en gammal bild för att peppa upp mig lite...


Kommentarer
Postat av: Camilla Skoglund

Hoppas ni har en bra kväll. Bli frisk nu! KRAM x 1000!

2013-03-01 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0