Packning pågår!

Packning med målet så lite som möjligt så att det finns mycket plats för det fina man hittat i fina London! Ska bli så himla härligt!! En långhelg med älskade mamma, hinna prata, mysa, shoppa, diskutera... Inte ofta man får spendera så mycket tid med henne nu för tiden. Vi ses ju så ofta vi kan men inte såhär flera dagar i rad... Underbart! Kommer sakna min älskling så klart, senaste gångerna i London har ju varit med honom. Men det ska nog gå bra. Är alltid sjukt orolig för flyget men hoppas att det har blivit lite bättre.

Har även hunnit med att laga middag till min älskade pojkvän och vi har kollat på vårt favoritprogram, biggest loser:)

Nej nu ska jag packa klart och försöka gå och lägga mig, ska upp 4.15;) härligt!!

Ska försöka uppdatera från London så gott det går:)

Puss på er!
//Linn

I love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0