Myskväll!!!

Ååååååå vad roligt det var att få vara lite utanför lägenheten!! Och jag orkade faktiskt ganska mycket! Men vid halv tio var det dags att åka hem, då rann energin ur mig. Men så skönt att vara på bättringsvägen! Äntligen!!

Söt-Hilma var där också, herregud vad ungen är söt!! Och smart!! Klipskare 2-åring får man leta länge efter..

Imorgon ska jag ta det lugnt på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag följa med mamma på teater:)

Eftersom jag orkade vara med ikväll borde jag orka sitta och titta på en teater tänker jag. Mitt ansikte är egentligen inte redo för att se människor men herregud lite finnar har väl folk sett förut. Man vill ju inte heller sminka över det eftersom det täpper till osv. Så folket får helt enkelt stå ut...

Nu ska jag nog krypa ner bredvid älsklingen<3

Puss på er!

//Linn

Is this the feeling I need to walk with...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0