Mys!

Myskväll med supergod middag, te och päronskivor till efterrätt:) älskling stod för middag, städning och massage ikväll... Underbart! Jag städade på jobbet idag efter jag fått veta att jag är kvalsterallergisk... Kändes inge bra att dela rum med alla dammråttor då längre. Så det blev storstäd, dammande och våttorkande:)
Hade idag sett fram emot sis-mys och hade laddat med presenten från London och massa med pratämnen som jag behövde ventilera men tyvärr blev det inställt så då passade jag på att gå på cirkelfyset som jag anmält mig till och fick plats på som 52:a reserv... Haha!

Nu är kroppen öm även om det är lite bättre efter pärs knådning och huvudet trött! Ville sova kl 21 men känns som om nu är en lite mer normal tidpunkt... Imorn blir det jobb hela dagen och sen kanske träning med tjejerna... Vi får se, behöver inte vara där men det är ju så kul och jag är ju ändå där liksom... Vi får se.
Ni får lite fler bilder på min shopping här nedan:)
Hoppas ni haft en bra onsdag!!
Puss
//Linn

Viva forever...
<3 älskar dig mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0