Mys-söndag

Precis vad jag behövde! En riktigt bra söndag! Sov länge, gick upp och städade lägenheten som varit riktigt stökig och rörig på sista tiden, fick lunch sällskap av älskade kusin-Sofia (planerade vår nästa dans-kommer bli genial!!!) och när hon åkt städade jag lite till och åkte sen till födelsedagsfirande med lillebrorarna, mamma och Tobbe. Vi åt på deras pizzeria vid Flogsta centrum:) låter inte så speciellt men det är jättemysigt där!
Hade hur kul som helst, älskar min familj! Har två fina brorsor med underbar humor och väldigt stora hjärtan, en mamma som offrat allt för oss barn och som är min bästa vän i hela världen som jag kan prata med allt om och så har jag fått Tobbe på köpet:) och så har jag pappa som nog är den mest osjälviska och snällaste människan på jorden. Så lyckligt lottad!
Nu myser jag i soffan med citron-te, satc och ska fortsätta med mitt stickande:) snart kommer min andra hälft hem också! Underbart<3
Här nere kommer lite fina (och roliga) bilder på underbara människor:) jag älskar er!
Hoppas ni haft en superbra söndag!

Puss
//Linn

I know that if the sky would fall I'd survive it all, because of you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0