Mys i soffan

Sitter och myser med älskling i soffan med te och något naturprogram... Ja ni har rätt, jag spelar cc samtidigt;)
Jobbet idag gick bra förutom att jag blir galen på datorer!!! Hur jag än gör kan jag inte bränna skivor som fungerar i våra ledares cd-spelare. Har testat olika bränn-program, olika skivor, olika datorer... Vad mer kan man göra???!! Någon som kan??

Älskling kom och hämtade mig idag, slött men skönt eftersom det är ganska svårt att cykla på de här isbanorna.

Kom hem och fick mat och slappade sen i soffan. Så trött!! Men sen tog jag tag i mig själv och gick ut och gick. En timmes promenad blev det. Gick förbi Fia så jag fick ett mål med promenaden:) vi bestämde att vi skulle ses imorn:)
Det började snöa när jag gick och var motvind... Sådär kul men skönt att röra på sig! Hoppas andningen håller sig i ordning nu så jag kan börja träna snart!!

Hoppas ni haft en bra tisdag!

Puss
//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0