Känslor

Jag är verkligen värsta tjejen...
 
Idag har jag känt mig leds och besviken. Orolig i kroppen efter nattens (eller rättare sagt morgonens) alla mardrömmar. Jag drömmer ofta att familj eller släkt dör eller försvinner och det är min värsta rädsla. Måste alltid ringa runt och kolla att vissa människor mår bra och det är utmattande minst sagt.
Just nu är jag ju såklart orolig för mormor och som alltid för pappa och det tar energi.
 
Dessutom blir jag bara less ibland. Herregud tänk lite... Som jag alltid har sagt vänskap är en RELATION som man måste arbeta på och sekunden när man bara tänker på sig själv eller tar något för givet så missbrukar man denna relation. Omständigheter ska inte spela någon roll. Vi är vi. Och det gör ont. PUNKT.
 
Jag mår äntligen lite bättre, men var nog inte så pigg som jag trodde, jag blev helt utmattad av att tvätta. Haha! Så resten av dagen har jag spenderat i soffan framför friidrotts EM. Duktiga svenskar!! (och andra också såklart!)
 
Har börjat på nästa par raggisar iaf. Jättefina färger!! Dessa blir till Annette:)
 
Har funderat mycket på jobbet imorgon också. Orkar jag? Vill så gärna komma igång med allt men samtidigt inte göra så att det tar längre tid att bli frisk. Dessutom VILL jag träna tjejerna på kvällen!! Men vi får se hur jag känner mig när jag vaknar.
 
Nej nu måste jag värma mina fötter i duschen, de är så himla kalla hela tiden och det går inte att värma upp dem förutom med varmvatten...
 
puss
 
//Linn
 
I just can't figure it out...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0