För mycket på en gång...

Blev för mycket att jobba och sen sitta med på tjejernas träning tydligen... Började jobba 13 och var sen med på träningen, satt ner och gjorde inget ansträngande..,
Ändå vaknade jag i morse och hade svårt att andas igen:'( när ska det bli bättre?!!
Har blivit sämre under dagen, är trött, andas tungt, har hjärtklappning och är kritvit i ansiktet med fina mörka ringar runt ögonen... Härligt...
Blir liksom rädd också... Vad är det??

Nu ringde precis läkaren från akuten igen, han hat verkligen varit snäll och ringt upp flera gånger sen vi sågs på akuten och kollat så det går åt rätt håll och senast sa han ju till mig att åka in igen. Nu sa han att jag ska avvakta lite till, sjukskrev mig och sa att alla prover såg bra ut och att de inte hittat något farligt och att han känner sig ganska trygg med att avvakta...
Känns ju skönt att höra att han tror det och jag fick fråga extra om hjärtat eftersom det är det jag är rädd för att det är..

Men det borde ju bli bättre snart då hoppas jag..
Blir hemma imorn, har ju sån tur att jag faktiskt kan jobba hemifrån väldigt bra så jag ska inte klaga. Då kan man dessutom ta en sov-paus då och då:)

Har iaf pratat med min älskade sis idag, väldigt mysigt...
Och sen ringde min fina Johanna<3 vilka fina vänner jag har!!

Skönt att få prata lite men jobbigt att man blir andfådd av att prata... Det är ju liksom en av mina bra egenskaper;)
Eller bra och bra men jag är bra på det iaf:)

Var iaf underbart att vara ett tag på jobbet och framförallt på tjejernas träning... Alla har vi det där intresset som gör oss lite extra glada och mitt är definitivt gymnastiken och vår lilla mini-familj Ungdomstruppen<3
Ni är underbara, tjejer<3

Nu ska jag vila vidare, tjohoo!!

Puss

//Linn

Du orkar ta dig genom det här, du räcker till, så var den du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0