Beger mig:)

Beger mig snart ner på stan för att möta upp mammsen:)
Blir fika på cafe Linné först och sen teater på Stadsteatern.
Ska bli skönt att komma ut men kan inte låta bli att faktiskt (fjantigt nog) bli lite nervös. Är liksom lite rädd för att inte orka med men det kan ju inte vara så jobbigt att sitta på fik och kolla på teater. Orkade ju ett ganska bra tag igår så det borde inte vara några problem. Haha ni måste tycka jag är jättekonstig!!

Har kollat på en serie och stickat lite nu på förmiddagen och dessutom beställt hem några speciella kataloger;)))

Just det! Glömde ju berätta! Herregud vilka konstiga drömmar jag haft i natt!! Varit kidnappad, sprungit runt med gevär, stått i taket på en stolpe, smugglat ut gymnaster genom fönster och mycket annat skumt... Blev nog över-doserad med intryck igår haha!
Har ju varit själv eller med älskling i två veckor, inte van med så mycket intryck;)

Nej nu blir det lite mer stickning innan jag går (långsamt!) till bussen:)

Puss
//Linn

Ler your body decide where you enat to go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0