<3

Vilken pojkvän jag har... Kommer hem efter en lång och lite tung jobbdag och middagen står på bordet för att jag ska hinna äta ett tag innan jag skulle träna för första gången på 6 veckor. Skulle köra fuego men var ibte den vanliga ledaren som är grym utan en som jag varit på förut som jag tycker är sådär... man gör rörelser (som att man vickar på vingar) till låten "your peacock"... Kände mig inte så käck så jag pallade det idag så det blev en vända på gymnet istället... Herregud säger jag bara. Blev illamående efter halva passet och blev förbannad på mig själv för jag inte orkade. Så jag tog några djupa andetag och körde lite småsaker till. Sen stretchade jag och gick hem. 1,5 timme blev det.
Nu håller vi på och städar här hemma. Fick resultatet av mitt allergitest idag och jag är rejält allergisk mot jordnötter(no surprise...) och även mot kvalster alltså damm... Hmm ja det var bara att börja städa. Förklarar tung andning på jobbet där det är dålig ventilation och dammigt hela tiden haha! Vi är dåliga på att städa där...
Hemma är jag lite bättre men nu fick det bli en genomstädning så känns det säkert bättre psykologiskt..
Rensar ut kläder för att få plats med mina shoppingfynd så om någon behöver kläder får man hojta till annars slänger jag det...

Måste visa lite av min shopping också, bilder finns här nedan.
Nu ska jag städa vidare!
Puss
//Linn

Please just hear me out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0