Snäppet bättre:)

Idag var dagen lite bättre, tack och lov... Kändes bra att få mycket gjort på jobbet! Fick dessutom träffa mina gullungar på eftermiddagen/kvällen! Kom dit till middagen och fick till och med läsa saga för söta Lucas när det var läggdags. Jag och Johanna hann inte prata så mycket men så är det när två barn vill busa och skoja med en och det säger man ju inte nej till såklart;)

Kom sedan hem till nybakat bröd så trots att jag var proppmätt efter Johannas underbara köttfärssås så åt jag smörgåsar så nu mår jag illa och magen säger ifrån... Hur dum får man vara?

Imorn blir det jobb och sen cirkelfys i Stadsparken. Alla får komma, oavsett om man har kort eller inte så jag hoppas få se någon där! Kl 18 kör det igång:)

Somnar tidigt som vanligt, längtar efter en helg, har inte haft ledigt på typ fyra helger så det känns...

Hoppas ni haft en bra tisdag!
Puss på er
//Linn

It's like you're my mirror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0