Skönt att vara ledig!!

Helt underbart. Då har man liksom tid att vara lite krasslig... Tog en Treo när jag vaknade för jag kände att det var på gång igen. Ni som har migrän vet att man liksom känner sig "känslig i huvudet dagen efter ett anfall. Känns som att minsta ljud, ljus och ansträngning framkallar ett nytt anfall.
Jag klarade mig men mådde illa hela förmiddagen och efter lunch så jag låg i soffan hela dagen typ. Klockan 16 började jag röra lite på mig och åkte till gymmet vid 16.30. Där blev det först ett jätterolig spinningpass (Pyramidintervall) och sedan ett Aerobicspass med MAMMA! Hennes första träning på flera år tror jag. Hon var så duktig! Aerobics med Viveka på Väderkvarn är inte lite hälkickar och step-touches...HERREGUD vilket tempo och vilka snabba steg! Mer likt dans och det är så underbart att få snappa upp steg och snurra, hoppa och bara dansa!! Tror jag har ett fånigt flin på mig hela passet och herregud vad jag svettades...
 
Efter träningen blev det en bra belöning:) Våfflorna var klara hemma jag behövde bara åka och köpa grädde. Passade då på att hämta ut min födelsedagsklänning från Nelly.se :)
Och till min förvåning så passade den jättebra! Tycker alltid det är svårt att veta storlek och hur kläderna faktiskt sitter när man beställer men det gick ju vägen den här gången:)
Lägger inte upp någon bild för jag vill ju inte att alla ska ha sett den på min fest;) Fjantig jag vet... Men lite kul;)
 
Imorgon ska jag äntligen få träffa Cristina och lilla Aurouna:) Var jättelänge sen och han har blivit så stor!
 
Resten av dagen är oplanerad så vi får se vad som händer:) Jag har blivit ganska bra på att inte planera så mkt faktiskt! Så skönt att vänner hör av sig ändå utan att jag behöver tänka att jag måste styra upp hela tiden. Övar och övar.
 
Jag måste ju också berätta om den underbara konserten i måndags! Helt underbart!! Jäklar vad grym hon är Rihanna. Snygg och grym på att sjunga! Blev minst sagt imponerad... Inspirerad...
Vi åkte på förmiddagen, började med lunch, blev massor med shopping och glasspaus, mys i solen och dagen avslutades alltså med konserten...
Taggade på storsta'n!
Glasspaus i solen!
Mys i solen!
På plats!
Helt grymt helt enkelt...
 
Så lycklig och vill gå snart igen! Ska ta med mig hennes energi och känsla framöver!
 
Hoppas ni haft en fin onsdag!
Puss o kram!
 
//Linn
 
We found love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0