Att jag aldrig lär mig!!!

Skrev nyss ett långt inlägg men det skickades inte iväg så det blev bara en överskrift... Bajs!

Då försöker vi igen..

Har haft en liten paus i skrivandet här men har skrivit många inlägg i huvudet ska ni veta. Att skriva av sig är min form av mini-terapi. Det är delvis därför jag har en blogg. Jag tänker också att ni som läser vill läsa äkta oretuscherade inlägg utan bantningsmetoder, putmunnar och upptryckta bröst... Jag är iaf trött på dessa "ideal"...
Dessutom är detta som en sorts dagbok för mig. Jag har alltid velat haft en som allt finns samlat i, minnen, glädje, tårar osv... Så då får ni läsa om lite av varje;)

Idag har det varit en riktig söndag... Tvättat 12 maskiner, ja ni läste rätt TOLV (semester-tvätt;) bäddat rent i sängen, beställt massor av foton, bestämt restaurang till min födelsedag och dagen avslutades med ett kvällsdopp med älskling. Eller han badade och jag tittade på i solen:)

På vägen hem blev det hämtmat från Sibylla:)

Imorgon blir det Stockholm hela dagen, lite shopping förhoppningsvis och om allt går som det ska avslutas måndagen med en MYCKET efterlängtad Rihanna konsert. Men vi tar den inte för givet, speciellt inte efter förra årets "konsert"... De väntade tills cirka en timme efter att hon skulle börjat (efter man betalat resa, parkering, snacks och efter att man satt sig i publiken såklart... It's all about the money...)
Så nej jag vet inte om jag vågar tro på det den här gången heller...

Men om det blir av ska det bli riktigt roligt!!!

Hoppas ni haft en fin helg och att ni som börjar jobba imorgon får en lugn första vecka!
Puss på er!

//Linn

You are my fire...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0