Vilken dag...

Herregud... Kändes som att den varade i 10064214688 timmar...
När jag jobbat till lunch var jag så trött så jag såg dubbelt... Då hade jag jobbat i 2 timmar...
Kunde inte äta så mkt, blir mätt jättefort. Sedan jobbade jag vidare och när klockan var 15 trodde jag att jag skulle svimma.. Tog en knäckemacka och jobbade vidare. Längtade till träningen med fina tjejerna.
Precis när jag startat träningen med dem ringer pappa. Han är på akuten.. Får hälsa på honom imorn och ta med lite saker till honom... Är van men blir ändå orolig varje gång...

Som tur var gick det till slut bra på träningen också...

Herregud...

Har så ont i huvudet nu så jag vet inte vad jag heter.
Ladda inför imorn bara...

Hoppas ni hade en bra dag idag!
Puss o kramar

// Linn

Take a look at me now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0