Stella-time!!

ÄNTLIGEN får jag mysa lite med min älskade guddotter!!! Hon hade klänningen och bodyn som jag gav henne i julklapp:)
Hon blev inte ens ledsen när mamma gick utan tog min hand och log mot mig:)
Det började som vanligt med en bajsfest (varje gång jag är barnvakt till barnen Berg Marklund bajsar de det första de gör;) Haha! Jag ser det som ett bra tecken att de kan slappna av här(?)
 
Sedan har vi lekt med fåret, hästen, brandbilden och så klart fjärrkontrollerna! Varje gång de lades tillbaka i bokhyllan ska det applåderas såklart!;)
 
Sedan blev det köttbullar och makaroner och majs - favoriten. Mat på golvet, vatten över hela mig och en superglad tjej i knäet:) Det är inte lätt när man inte har barnstol och allt som behöv men vi gjorde det bästa av situationen...
 
Nu sover hon gott efter några repetitioner av vussan lull i vår säng och jag har bullat upp kanterna så hon inte ramlar ut. Jag kommer nog bli världens nojjigaste mamma!!! Jag går in var 5e minut minst och kollar så hon mår bra och sover gott...
 
Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag vågar ta mig en dusch eller om jag ska vänta tills efter tjejernas träning ikväll, vill ju inte väcka henne!
 
Jag ska få umgås med hennes mamma ikväll också så jag är supertaggad!! En födelsedagsmiddag ute på stan blir det:)
 
Men först ska jag mot tjejernas träning så fort Johanna är klar hos frisören.
 
Träningen blir nog rolig idag tror jag;)
 
Hoppas ni har en fin (men KALL) lördag!!
 
Puss på er
//Linn
 
I will always love you...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0