Söndagsmys

Söndagsmys är rätta ordet! Har gått här hemma och filosoferat, städat lite och gjort amerikanska pannkakor till brunch.
De blev ganska fina;
 
Såg först fram emot en helt ledig dag utan planer (händer aldrig för planeringsfreaket Linn) men sedan började jag som vanligt bli rastlös. Och precis när jag började tycka att det är tråkigt att inte ha något och göra idag så ringer telefonen och fina Cristina säger att hon tänker komma och våldsgästa mig:)
Så idag har jag spenderat mysiga timmar med henne och fina Aurouna<3
Fick en skön pratstund hon och jag, det var så länge sedan vi sågs! Hon är klok min fina vän.
 
Igår var det som sagt födelsedagsmiddag för fina Johanna som (äntligen- enligt henne) fyller 26:)
Vi åt middag på Tilltugg
Finaste Johanna har som sagt klippt sig!! SKITSNYGGT! Moget:)
Isabella kom ner och gjorde oss sällskap:) (Sorry vännen som sagt har jag inte den appen;)
Maten var god men det är ännu bättre på Plock tyckte vi så dit går vi nästa gång!
Johannas födelsedagsdrink togs på Terassen.
 
Jag gick hem lite tidigare för jag var så himla trött och så kände jag av allergin... Skithemskt när de serverar jordnötter, chilinötter osv som alla är luftburna. Jag får svårt att andas och det kliar överallt! Fattar inte att de får servera sådant ute fortfarande, jag menar de förbjuds på flygplan, i skolor m.m. Just för att de nötterna är luftburna och alltså kan drabba någon även om man inte får i sig dem...
 
Nu måste jag gå och kolla till potatisen i ugnen, hoppas ni haft en lugn och skön söndag!!
 
Puss på er!
//Linn
 
Listen
To the song here in my heart
A melody I start but can't complete
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0