Myspys-julklapp

Sitter och myser i min julklappsfilt med armar från finaste Johanna! Och dricker te ur favvokoppen från bästa gympatjejerna <3
En lång dag avslutades med träning med tjejerna:) Fick mycket jobb på jobbet som tur var så jag tror jag kommer känna mig lite lugnare över helgen:)
 
Nu kollar vi på tv och varvar ner inför imorgon... Fått mycket att tänka på idag och hoppas att allt går bra imorgon när vi ska fixa en viktig sak som jag är jättenervös och orolig för. Låt oss bara säga att ni gärna får hålla alla tummar och tår ni har....
Först blir det spinning som vanligt iaf och på kvällen blir det utgång med gänget:) Så vi får försöka tänka på det braiga:)
 
Puss på er!
 
//Linn
 
Don't you worry child...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0