Mysfredag

Spinning, shopping, spelande och mycket skratt:)
Härlig kväll med finaste vännerna!
Har låtit bli godis och kakor osv i 10 dagar men när Ica hade godis för 2,99 sprack det haha!! Men det är ändå bra för att vara jag ska jag tala om!! Men gott ere!!

Längtar tills imorn då jag ska få vara barnvakt till min underbara guddotter!! Hennes mamma ska bli fin i håret och då ska vi få mysa:) hoppas det går bra och att hon inte blir alltför ledsen när mamma går. Första gången hon är med barnvakt förutom mormor... Lite pirrig i magen nästan för att jag längtar så!!

Sen blir det träning med tjejerna och på kvällen vet jag inte vad det blir...

Hoppas ni haft en fin fredagskväll!!
Puss på er

When you hold me, I'm alive...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0