Mina ben!!!

Helt slut! Fast det gick väldigt bra;) kände mig ganska stark för en gångs skull, det är inte ofta!!

Hit-pass, för er som inte vet, är efter en uppvärmning med rusher och massa annat, som ett cirkelpass, man är i 4 olika zoner med 3-5 övningar i varje som man gör om och om igen i 4 minuter... Och när det är klart är det alltid en härlig "överraskning"... Idag var det 400 och då ska man gå ihop 3 och 3 och tillsammans göra 100 armhävningar, 100 situps, 100 sving med kettlebell och 100 squats... På 4 minuter... Blir man klar innan tiden är slut ska man stå i plankan... Japp sen var det klart...:) då är man svettig vill jag lova.

Ang. Jobbet idag... Det var en skolkamp i A-hallen med gymnasieungdomar. Skrik och gap och kaxighet överallt. Dessutom röktes det ÖVERALLT!! Vårt lilla kontor (som inte har någon bra ventilation i vanliga fall) proppades med rök-härligt va?!
Man kunde inte tro att det var gymnasieålder på de som skrek och lekte runt och vägrade att gå ut ur c-hallen då jag bad dem.. Usch!!
Vad händer?
Sen var det många gulliga trevliga också så klart men tyvärr tar de jobbiga över som vanligt. Som när man själv gick i skolan..

Nu kollar älskling och jag på Sveriges mästerkock:)

Hoppas ni får en trevlig kväll!!
Puss
//Linn

What now?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0