Måndag igen

Tänk att helgen alltid gör så fort, och jag har ändå 3-dagars helg men det är ju så mycket kul som jag vill göra...;)

Jobbet gick bra idag och träningen med tjejerna gick också väldigt bra!! Mina änglar...<3

För övrigt har jag börjat tänka på packningen inför torsdagens lilla resa till Sälen:) ett litet problem är att mina överdragsbyxor är i London så jag måste köpa nya eller låna av nån. Fick låna ett par av kickan men de är lite för små( kickan hade dem i 8an eller hur var det;) så om någon har ett par skidbyxor hemma i storlek 40 typ får ni gärna höra av er;)

Nu ska jag försöka gå och lägga mig, tänkte försöka köra spinning imorn kl 6.45-7.40:) skönt att ha träningen gjord så man kan göra annat på kvällen..
Är tveksam att jag orkar men nu när jag skrivit här måste jag ju;)

Sov så gott fina ni!
//Linn

I don't vare what they say...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0