Långhelg!!

Slutade jobbet runt lunch och cyklade i racer-fart ner till stan( varför kan jag inte cykla lagom fort när jag inte ens har bråttom!) köpte hjälm, scarf och skidstrumpor så nu är jag helt redo för helgen! Ska ju bli skitkallt så bäst att ladda upp... Dessutom har jag velat fram och tillbaka om jag ska köpa hjälm eller inte men kom till slut fram till att det är en rätt billig livsförsäkring... Jag älskar ju att åka fort så det är nog lika bra... Dessutom skulle jg ha aldrig förlåta mig själv om det hände nåt nu när jag velat så mycket... Vill att Pär ska ha också men vi får se...

Ni ser bilder här nedan...

Nu har jag ätit lunch från cupido och kollat sex and the city:) om ett tag kommer Helena och hämtar mig, jag hinner ta en kopp te också! Hoppas ni har en bra torsdag!
Puss
//Linn

What would you do...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0