Lång helg!

Äntligen helg! Det behöver jag efter alla dessa långa kvällsmöten! Nog för att det är roligt men det tar på krafterna!
Har varit hos läkaren och tränat nu på kvällen, herregud vad jobbigt det var men skönt efteråt!
Nu väntar jag på att älsklingens goa soppa ska bli klar så vi kan äta middag tillsammans:) DET händer inte ofta ska jag be att få tala om!
 
Sedan blir det förhoppningsvis någon bra film, det verkar bara vara skit på TV ikväll... Farmen... Haha! Att bero på det så tränade jag med en före detta framen deltagare idag:) Hon är rolig hon!
 
Helgen blir en rolig en, imorgon lite stan hoppas jag, spinning och spelkväll med finaste gänget på kvällen, på lördag barnvakt åt älskade guddotter, träning och på söndag ledig!!
 
Nu kom soffan, hörs senare!
 
Puss
//Linn
 
what now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0