Härlig dag i backen!!

Hade en fin men iskall dag i backen igår! Den började inge bra för jag blev påtvingad sulor till mina nya pjäxor när jag köpte dem... De skulle hjälpa mina fötter men fy f*n alltså!! Det krampade som bara den!!! Fick gå hem till stugan och byta tillbaka till de platta igen.
Efter det gick det hur bra som helst! Förutom kylan då. Vi åkte ett tag, värmde oss på mc donalds, och åkte lite till. Sen blev det lunch och afterski:) där såg vi Bengt Dahlquist från skilda världar:) haha
Sedan gick vi hem och lagade mat och duschade i kallvatten (fanns inget varmvatten) och sen var det quiz och spel hela kvällen:) idag blir det mer roligheter:))

Bilder kommer...

Hoppas ni har en bra helg!
Puss
//Linn

Let go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0