GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

Idag är det ingen vanlig dag, det är min fina älskade mammas födelsedag!
Det finns verkligen ingen som är som min mamma, hon har alltid funnits där för mig, jag kan prata med henne om ALLT och hon har offrat så mycket för oss.
Man kan inte önska en bättre mamma och jag bara hoppas att jag kan komma i närheten av att bli en lika bra mamma när och om jag får barn.
Idag ska hon firas och alldeles strax ska jag åka dit för att hjälpa henne med sminket och fördrinkarna till sin lilla tjejmiddag:)
Jag älskar dig mamma!
 
 
Hela helgen har nästan varit födelsedagsfirande för igår fyllde min älskade mormor 85 år!! Piggare 85-åring får du leta länge efter!! Hon är helt underbar och säger precis vad hon tycker och har stenkoll på allt och alla! Dessutom har hon en störtskön humor!!
Vi åt en god middag på Korfu där vi blev bortskämda som vanligt av fina Evve!
 
Grattis världens finaste mormor!
 
 
//Linn
 
Happy birthday to you!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0