Galenskaper

Idag började jag dagen kl. 06.00.... Ja ni hörde rätt, 06.00!!!!! Var så trött så jag knappt visste vad jag hette men jag och Kicki hade bestämt oss för att köra spinning på morgonen som började 6.45...
Det var galet men skönt!! Vi har så mycket möten på kvällstid den här veckan så jag hinner bara träna på torsdag. Men nu känns det superskönt att ha träningen gjord för dagen. Passet var faktiskt ganska fullt, jag trodde det bara var vi som var så galna men icke.
 
Nu sitter jag på lunch och tänkte att jag skulle passa på att tänka på annat än jobb och eftrsom vi äter lunch i samma rum typ som vi jobbar så blir det sällan så. Så då tänkte jag skriva av mig istället.
 
Ikväll har vi truppledarmöte och det ska bli jättekul att träffa alla härliga truppledare igen!
 
Nej nu ska jag nog ta och äta lite. Ha en trevlig tisdag allihopa!!!
puss
//Linn
 
halo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0