En liten skrivpaus

Tar en liten paus innan kvällens möte, med middag och lite skrivande tänkte jag. (Och nej jag skriver inte upp den här tiden, jag har middagspaus faktiskt...) Man måste rensa huvudet lite ibland när man jobbat sena kvällar 5 av 7 dagar på sistone. Skönt att tänka på lite annat så man är lite klar i huvvet när man sätter sig på nästa möte:)
 
Haft en ganska skön dag, fått mycket gjort på jobbet och känner mig äntligen ikapp efter juluppehållet. 
 
Efter gårdagens möte fick jag skjuts hem och vilken tur... Alltså... den här snön... Vem har sagt okej till det? Jag tar gärna vår nu, Tack!
 
Sov som en stock i natt och det var inte lätt att gå upp i morse men tog lite sovmorgon så det var skönt. Har ju en del timmar över pga alla möten.
 
Jag tänker på er...
Ta till vara på tiden ni har med era älskade vänner och familj. Det är många som skulle ge vad som helst för att ha "vardagliga" problem som parkeringsböter, sura arbetskamrater, godissug osv. Okej det kanske var dåliga exempel men kom inte på nåt annat just nu.
Jag är så tacksam för mina änglar som jag vet alltid finns där för mig och för min familj som trots våra skönhetsfläckar ändå älskar varandra gränslöst.
 
Hoppas ni talar om en extra gång för de ni älskar att ni gör just detta ikväll innan ni går och lägger er. Ett litet "du betyder mycket för mig" kan värma ända in i hjärtat...
 
puss på er och ta hand om varandra!
Nu ska jag ta ner de här härliga frukterna till mötet;
//Linn
 
I wanna leave my footprints on the sands of time...
 
 

Kommentarer
Postat av: Giggi

Hur har jag kunnat få en sån underbar flicka? Du är så fantastisk, puss mamma

2013-01-16 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0