Upp och ner.,.

Så har, och kommer dagen att vara. Började med spinning medel och kändes som att jag inte orkade någonting.
Kom hem för några djupa andetag och dusch och nu mot mammas jobb för att boka hotell och musikal till London!! Tjoho!

Sedan ska vi in till stan och fixa en present och sedan mot pappa på Ackis. Trots att det gått 19 år med sjukdomen vänjer jag mig aldrig att hälsa på honom när han är som sjukast. Hatar sjukhus fast jag vet att de gör bra saker. De har bara misslyckats med min pappa i flera långa år.. Och man är ju bara där under tråkiga omständigheter...

Ikväll blir det iaf 2 års kalas för stora tjejen Hilma:)

Ha en fin dag!
//Linn

Its dark in the day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0