Svett!!

Är bara förnamnet på vad mina kläder är dränkta i! Bara för att jag var trött idag passade spinningledaren på att "överraska" oss med en timmes spinning med extra intervaller på slutet... Tack för den! Vanligtvis kör man 50 min och hinner stretcha men idag fick jag göra det efteråt. Det passade ganska bra eftersom jag skulle möta älskling kl 14 och hade gott om tid efter! Så nu har jag duschat, bytt om och gjort mig i ordning för en liten tur på stan med lunch och inhandling av kvällens middag osv. Älsklingen ringde precis och frågade om hans plan för kvällen var bra, gå på stan, luncha, handla, gå hem mysa och ikväll blir det fredagsmiddag och godsaker:) älskar när någon annan planerat eftersom jag alltid är planerigsfreak annars!
Hoppas ni mår bra!
Puss
//Linn

I will always love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0