Suck!

En läkare som inte lyssnar gör ju att man känner sig som 5 år igen... Han lyssnade inte, sa att min andning är bra( piper och visslar?) och att jag ska ta medicinen jag har hemma... Han fattade inte min fråga om hur när och antalet jag ska ta av varje astma medicin(har tre stycken) tredje gången jag frågade fick jag ett ungefärligt svar. Ta 1-2 doser ungefär 2gr om dagen... Hmm???

Det var inte min vanliga läkare så när jag kom hem mejlade jag honom och hoppas på att få svar...
Min fråga som jag ville ställa men som han avbröt hela tiden var att jag inte mår bra av de medicinerna heller. Men kom aldrig så långt..

Så nu är jag tillbaka i soffan med iPad, dator, mobil, satc och näsdukarna... Feel free to entertain me...

//Linn

Attjo, attjo, attjo, prosit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0