Skitserier...?

Jag har kollat på så mycket S-K-I-T de här dagarna!! Inte mycket annat att göra, vi har bara kanalerna 1,2,4,6 och Barnkanalen... Så många dåliga serier har det blitt...

Tex har jag kollat på real housewives of Miami, (tack Eva) och herregud vilken dålig serie. Men trots att det är en dålig serie kan man få sig en tankeställare och lära sig något... Tex hur glad man ska vara för att man har sin familj och sina vänner... Ni ska veta hur mycket det betytt för mig att nu hört av er, ringt, smsat och skrivit på Facebook, fastän jag inte orkat svara särskilt mycket eller ens alls... Det värmer så mycket att veta att ni bryr er och tänker på mig...<3
Tänk att jag har så fina vänner...
Man ska aldrig ta det för givet och man ska alltid jobba på sina relationer... Säga till när något inte känns rätt, lösa konflikter, varken framkalla eller undvika dessa och stå för sina åsikter. Dessutom ska man alltid komma ihåg att man är två i en relation, kärleks, vänskaps eller familj och man kan aldrig skylla allt eller lägga allt ansvar på bara en av dessa personer.
Tack för att ni finns!

Nu ligger jag och hostar i sängen, ingen idé att sova då så det blir nog lite spelande först...

Vi hörs imorgon!
Puss
//Linn


Kommentarer
Postat av: Eva

Fast Miami är bajs. Du ska se Beverly Hills!! Ojoj! Vilka intriger!

2013-02-25 @ 07:25:23
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0