Lung-röntgen

Tagit två snabba bilder på röntgen. Både jag och min älskling som sovit sammanlagt 2 timmar går som i en dimma... Vill bara veta vad det är för fel på mig.. Läkaren ringde i morse och var lite bekymrad eftersom de inte kan säga vad det är.. Inte ofta det händer att de ringer upp när man kommit hem. Han skulle ringa mig på måndag och höra hur det var, ifall det går åt rätt håll. Så himla schysst! Känns jättebra när de följer upp ordentligt. Annars är man ju lite utlämnad så fort man lämnat sjukhuset.
Igår lärde vi oss att bra läkare tar tid på sig.. De tre jag träffade på akuten var alla helt fantastiska!

Nu väntar vi bara på att få klartecken att bilderna blev bra så vi får åka hem.

Eller hem, först förbi jobbet så jag kan fixa några saker och sen till Sibylla för middag/frukost/lunch. Bara ätit nyponsoppa sedan kl 12 igår men inte hungrig direkt men älsklingen fick bestämma maten.

Tack för alla sms och fb-hälsningar, det värmer!

//Linn

there's no need to rush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0