Lunch= rulltårta!!

Fick inte i mig så mycket lunch, ingen riktig matlust men rulltårta och pepsimax duger gott!
Har jag sagt att jag ringde till Plock och berättade om min allergiska reaktion och frågade ifall de hade jordnötter eller liknande framme som kunde påverkat mig? Jag berättade att jag frågat servitrisen typ 3 gånger så ingenting innehöll nötter men att jag ändå kände direkt när jag kom in att det kliade och stack till men det brukar ju inte bli värre än så. Men som läkaren berättade igår blir det ju tydligen värre för varje gång så det kanske inte var så konstigt...
 
Men chefen där skulle iaf ringa upp mig, jag sa att jag inte ville skylla på någon utan mer veta om jag kommer kunna gå tillbaka... Samtidigt vill jag ju inte att någon annan som har värre allergi ska gå in där och få en reaktion som leder till något värre än vad jag fick... Så jag hoppas han ringer tillbaka och att han kan tänka sig att byta ut nötterna de har i baren till de nötter som inte kopplas till de luftburna allergierna. Jag förstår ju om man inte tänker på detta när man inte är allergisk själv men det är egentligen konstigt att man får servera / ha framme jordnötter, chilinötter och andra luftburna allergier- nötter.
 
Får se om de håller sitt löfte att ringa tillbaka annars ringer jag igen imorgon. Med tanke på att det här inte gått över än och jag måste äta medicin i över en vecka så var det ju inte något litet för mig iaf...
 
Just nu kollar jag på Real housewives of Miami (Duktigt va Eva??!;) och en kvinna går omkring och kastar ris över kvinnor på ett kontor för att de ska få gifta sig... OCH hon sprutar parfym överallt! Hahaha precis ett sånt program som jag orkar titta på.. Ingen tankeverksamhet här inte och man blir så lycklig över sitt liv!!! Skönt att inte ha deras problem... De kan inte le, inte skratta och är bara lyckliga när de sårar någon... Herregud...
 
Bara för att trotsa de hemska opererade lyxfruarna ska jag visa er en "Dagens ansikte"(istället för outfit)
Herregud vad jag ser ut. Gul/vit i ansiktet och röd/svart runt ögonen... Men det blir nog bättre snart!!
 
UNDERHÅLL MIG!!!
 
Tack alla fina vänner för kommentarer på FB, sms och samtal! Betyder mycket! <3
 
Nu blir det mer vila... yeeey...
 
nothing that I wouldn't do...
 

Kommentarer
Postat av: Eva

BRA DÄR! *puss*

2013-02-18 @ 11:24:20
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0