Läkarsamtal

Läkaren ringde i morse som han lovat. Han sa att han fortfarande är bekymrad och inte vet vad det är men att om det nu verkar gå åt rätt håll *håll tummarna!!* så ska vi avvakta och han ska ringa mig på torsdag.
Jag hade jättesvårt att sova i natt, somnade nog kl 4.00. Är dels på grund av hostan och dels på grund av oro. Är orolig för min älskade mormor som också är sjuk... Hoppas hon mår bättre idag.. Världens bästa mormor!!<3

Jahapp vad ska dagens mål vara då... Ska ringa till jobbet och fixa lite, försöka jobba med det jag kan och orkar och sen blir det väl mer serier då.
Älskling ska till skolan så han får lite skön tid iväg från sin sjuka flickvän... Usch vad less han måste vara!

Nej om man ska ta och äta lite frukost då...
Puss på er
Ha en bra måndag!

//Linn

Let's go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0