Glad alla hjärtans dag<3

Jag älskar den här dagen!! Älskling tycker det är fjantigt att affärerna tjänar pengar och att det är en viss dag man ska säga att man älskar sina nära... Men jag tycker det är mysigt! Hur kan man inte tycka det när man väcks av sin kärlek med en present på sängen, en berlock till mitt Thomas Saabo armband. Det var mitt stjärntecken, ett lejon:) jättefint! En bra dag på jobb och träning där jag bjöd på gelé hjärtan till gymnaster och tränare:) balou hälsa på också;)
Dessutom en speciellt telefonsamtal!! <3
Älskling hade gjort middag när jag kom hem och sen bar det iväg på överraskning för älskling. A perfect day to die hard blir det nu:)

Hoppas ni haft en jättefin alla hjärtans dag!!

Puss mina änglar!

//Linn

I love you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0