Gästbloggare!!



Hej kära Linn's vänner! Nej alltså hon är inte schizofren. Bli inte oroliga nu. (Inte än i alla fall)

Jag heter Eva och jag gästbloggar hos Linn idag på eget initiativ.

Jag har varit Linn's friståendetränare först och främst men är idag även en god vän till henne. Ja alltså enligt mig själv då. Eller? Vad har hon sagt till dig? Jaja, till saken!

Linn är en slitvarg ända in i ryggmärgen. Hon engagerar sig till fullo i allt hon gör vilket såklart tar mycket energi. Hon älskar sitt jobb (kanske lite för mycket) och jobbar, som jag förstår det, ofta övertid. Däremellan försöker hon som alla andra klämma in tid för sina vänner och egentid så som träning osv.

Hon ska ta semester den kommande veckan, alltså sportlovsveckan och då har hon en sak (enligt mig) på sin to-do list. Det börjar på VILA, slutar på VILA och mitt i mellan är det VILA som gäller.

Jag vet att hon så gärna vill träffa alla vänner som hon annars har snålt om tid för. Men nu ligger ansvaret på er. Från och med måndag gäller följande:

Vill ni träffa henne så får NI komma hem till HENNE.

Ta med eget fika för här bjuds det inte på nå´t!


Ställ inga krav


Bjud på pepsi max


Förslag på aktiviteter:


Slappa, chilla, softa, tagga ner, pilla i naveln, spa.

Så var en god vän och pyssla om denna dam lite extra för det är hon värt 1000 varv runt jorden och tillbaka!


/Coach Eva


(min egna blogg om du blir nyfiken på vem jag är- www.eltonsmamma.wordpress.com )


Kommentarer
Postat av: Giggi

Herregud! Vilken fantastisk människa att skriva så till min underbaraste dotter! Det är precis vad hon behöver:) säger mamma Giggi

2013-02-18 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0