För lång tid!!

Trodde verkligen att jag skulle må bättre idag, hoppades tredje dagen av kortison verkligen skulle hjälpa. Men icke. Vaknade med svårt att andas som vanligt och hostar nu dessutom så det känns som jag ska spy. Härligt. Förkylningen är om möjligt lite bättre men det är svårt att vara glad över detta när jag inte kan andas!
Till råga på detta så har jag märkt att min astmamedicin som jag ska ta så fort jag inte kan andas (hela tiden) har gått ut. Kanske inte konstigt att jag inte tyckte den hjälpte. Så hur gör man då. Jag ringde min läkarmottagning. Då fick jag en telefontid kl 16.00. Jag mejlad emin riktiga läkare som brukar vara snabb på att svara, men han har inte svarat. Det finns inget nummer till samariterhemmet så jag måste nu ringa 1177 igen (fjärde gången) och se om jag genom dem på något sätt kan få tag på någon jag har träffat som kan skriva ut det till mig. HERREGUD vad det här är komplicerat! TUR att man har sådan himla energi! NOT!
 
Dessutom börjar jag bli förbannad på att Plock inte har ringt tillbaka. Får se om jag ringer upp dem igen... De kan åtminstone få betala mina läkarbesök och mediciner som de har gjort att jag varit tvungen att betala. Över 1000 spänn på några få dagar.
 
Jag som hade planerat att ta bilen och hämta lite jobb, hämta nycklar till en skollokal, och göra lite ärenden eftersom jag blir galen av att inte bocka av saker på min "To-do-list" men det får nog vänta till imorgon...
 
 
Nej fy vad tråkigt det är för er att läsa det här hela tiden. Men eftersom jag blir andfådd av att prata, tänker jag att det är bättre att jag skriver här så ni vet lite vad som händer.
Kanske ska ta en frågestund när jag ändå är SJUKT uttråkad! Så om ni har någon klurig fråga till mig så får ni gärna ställa den nedan i kommentarsfältet;)
 
Nej nu är jag snart framme i telefonkön på 1177, var "bara" 19 minuters kö...
 
Hoppas ni har en fantastisk dag och njuter av att ni är pigga och friska!
 
//Linn
 
Come Sunday morning you best be there
In the front row, like you're s'posed  to.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0