Fläng-tisdag!

Idag har jag flängt! Ja alltså mer än vanligt;) började med jobb, sjukt mycket att göra inför JSM i helgen men försöker att tänka positivt och tror vi har det mesta under kontroll.. :)
Lunchen spenderades med mamma i lägenheten. Jag har världens bästa mamma. Finns ingen som hon. Hon är så glad för vår skull så hon vet knappt vart hon ska ta vägen, älskade mamma... Som jag älskar dig! 
Hon tycker vi är värda det här:) 
Hade med oss fika till målaren så han blev glad:) men hann inte äta så det gjorde jag på 5 min när jag kom tillbaka till jobbet. Sen var det möte. Sen var det iväg till terapeuten som blev ett yoga-pass där jag fick fokusera på andningen och "här och nu" bra när man är superstressad...? Men var ändå sjukt skönt! 
Slängde mig därefter till Uppsala färg för att köpa en extra rulle av vår hall-tapet som målaren trodde behövdes. 
Sen stressade jag vidare till stadium för klubbkväll och träffade massa underbara ledare som är så duktiga och värda guld i julklapp men de fick nöja sig med presentkort på stadium och 20% på hela sortimentet.:) sedan stressade jag vidare hem för mamma och Tobbe skulle hjälpa oss flytta lite kartonger från förrådet till ett av våra nya förråd(ja vi har tvåå!!) 
Så runt 21 fick jag äntligen min middag och nu är julkorten skrivna också, ni får ursäkta att det blir tråkiga kort i år men tiden finns helt enkelt inte till just nu!! 
Hoppas er tisdag varit mindre flängig;) 
Puss
//Linn
Take one step at a time...  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0