Party-day!!

Idag blir det födelsedagsfest:) så förberedelserna för det blir hela dagen. Vi blir inte jättemånga men det är alltid svårt att ha fest på sommaren. Många borta och upptagna. Idag ska jag bara städa och förbereda och så ska jag på sminkning på FACE kl 15:) om någon vill följa med som sällskap får man säga till! Detta är min födelsedagspresent till mig själv;)

Igår var vi och handlade inför idag och sedan tränade jag (5:e passet den här veckan-skitnöjd!) ((behövs efter all tårta och god mat under "födelsedagsbeckan;))sedan åkte vi ut till Länna och badade och solade innan vi åkte tillbaka till stan och gick på bio med fina vännerna:) det blev känn ingen sorg och den var bra! Jag var inte beredd på att den skulle bara så "rå" och sorglig men ändå bra tycker jag!

På kvällen kom bror och Evve förbi med en födelsedagskorg med massa fint i! Supergulligt!


Nej nu blir det till att sätta fart!
Puss på er!
//Linn

Känn ingen sorg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0