Fortsätter firandet

Fast idag är det inte jag utan först fick älsklingen paket för att det är hans namnsdag, en tekopp som det står each day I love you more...
Sedan fick han ett paket till för idag är det exakt 5 år sedan vi träffades han och jag. Underbara älskade pojkvän.
Jag har sån himlans tur... <3
 
Nu är älsklingen och hans mamma på stan och gör några ärenden och jag ska snart sticka till spinningen. Man måste ju hålla igång...
 
Hoppas ni får en fin torsdag och förbereder er för värmeböljan som kommer...
Jag njuter av molnen när jag vet att solen kommer;)
 
Puss på er!
 
//Linn
 
 

Nothing that i wouldn't do

go to the end of the world for you, to make you feel my love

 

 

Jag älskar dig min älskling!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0