Torsdags-stress:)

Började jobba tidigt idag och jobbade på bra tycker jag hela dagen! Cyklade i supertempo efter jobbet till Friskis - Blev äntligen ett HIT-pass och hör och häpna, jag svimmade inte!! Det var jobbigt men inte så som jag trodde:) Åkte direkt därifrån tillbaka till Fyrishov och tränade tjejerna:)
Kom hem vid 21 och var svinhungrig och ont i huvudet eftersom jag inte hann med någon middag däremellan. Klantigt jag vet men ibland så går inte planeringen ihop.
Fått i mig korv och makaroner nu iaf och fått lite jobb och andra saker gjorda som jag behövde få gjort.
 
Imorgon blir det kanske ett spinningpass på förmiddagen innan det är dags att åka till dietisten. Ska dit och få lite hjälp med min IBS-mage och lite annat som jag funderar på. Förhoppningsvis. Man vet ju aldrig... Sedan blir det ÄNTLIGEN sis-mys! Vi ska gå på stan och sedan hem till henne för att äta god mat och snacka skit:)
Längtat så efter henne...
 
Nej nu blir det nog sova snart... Lite bristvara på det känns det som just nu, jag som behöver sova 24 timmar per natt typ... Går inte ihop...
 
Hoppas ni haft en bra torsdag och att ni känner er laddade inför helgen:)
 
Puss
 
//Linn
 
when a hero comes along...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0