Pärs dag!

Idag är det älsklingens födelsedag och jag vet inte vem som tycker det är roligast, han eller jag;) älskar att överraska och få någon glad:)
I morse väckte vi (pärs föräldrar och jag) födelsedagsbarnet tidigt med sång och paket på sängen:) jag hade gjort jätteroliga paket(tyckte jag) och hade slagit in ett biokort i en megastor låda med två par av mina jeans och en t-shirt från London la jag tillsammans med en vinflaska så han trodde han skulle få något annat. Sedan bjöds det på stor frukost med varm choklad och vispgrädde och baguetter osv:)
Sen åkte jag till jobbet och efter en lång men till slut bra dag med bla rundvisning i nya hallarna, mötte jag upp gänget för en fika i solen på cafe Linné.
Efter STORfikande åkte vi hem och duschade, och middagen åt vi på Il Forno. God kyckling med pasta!

Nu går ögonen i kors och eftersom jag ska upp tidigt imorn säger jag god natt!

Puss
//Linn

Happy birthday to you...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0