En sån där natt...

Som jag får någon gång i månaden och ibland fler gånger... Jag bara kan inte sova... Bi gick och la oss kl 00.30 ungefär och jag spelade CC i typ en timme och försökte sen dova så jag spelade mer, kollade fb och försökte underhålla mig ("gjorde" bilden på min älskade guddotter här nedan) samtidigt som jag puttade till sågverket bredvid mig då och då. Det var inte därför jag inte kunde sova, jag bara somnade inte, men det var ändå störande haha... Jag låg vaken till 5.30 och så bad jag älsklingen lägga sig i gästrummet så jag kunde se om jag kunde somna utan snarkningarna... Så jag somnade kanske 6.00 i morse och sedan sov jag till 11.30. Oroligt men iaf nån sömn... Gick upp och hade lugn mysig ledig dag med älskling och vid 15 kom lille-lillebror hit och vi åkte på äventyr... Någon väldigt speciell fyller år på onsdag och presentinköp behövdes höras och Emil var perfekta hjälpen... Vi (eller Emil) åt på Max först och sen bar det av till "present-affären". ( vet inte varför jag inte vill skriva ut det här men just för att det är hemligt kanske älsklingen läser min blogg...- händer ALDRIG...) ibland när jag skrivit något gulligt om honom håller jag upp min iPad framför näsan på honom så han får läsa men annars aldrig...

Efter presentinköp och smuggling av varan in i lägenheten så åkte vi tillsammans till Fyrishov, älskling skulle gå med mina kompisar på innebandy match och jag skulle träna tjejerna. Blev en träning med många skratt och trots att de försökte lura mig så gick det inte... Jag känner dem för väl...

Sen blev det bio, GI Joe... Den var bra även om jag kände mig lite lurad då jag fick som motivering till att gå, att Shanning Tatum var med... Han var med de första typ 10 minuterna ska ni veta ifall ni kollar på den av samma anledning som jag... Men var iaf trevligt och nu måste jag sova så jag orkar jobba imorn! Hoppas er annandag påsk varit bra!
Puss
/Linn

Because of you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0