Blicka framåt...

Efter en sådär-helg så ser mm nästan fram emot veckan även om jag är helt slut från dagens genrep inför våruppvisningen. Kom hem kl 16 och kunde då äta lunch, äntligen!! Somnade sen i soffan och när jag vaknade var jag på städ humör:) perfekt!
Städade upp och vek tvätt och sådär och nu på kvällen kom älsklingen hem från jobbet:)
Sedan blev det lite manikyr för mina hemska naglar... Före och efter bild finns här nedan...
Ska nog snart gå och lägga mig för jag är så himla trött!! Imorn är en ny dag...

Ska fortsätta att äta bra och träna och promenera så min mage mår bra! Har inte märkt någon direkt skillnad än men har ju bara gått en vecka sen jag fick tipsen för min IBS... Tar nog lite tid.

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss
//Linn

Let your body decide...



Före...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0