Ullaredskaos!

Herregud, jag hade glömt hur mycket folk det kan vara på Ullared!!
Vi åkte i fredagskväll kl 21.30 mot Upplands Väsby där vi hoppade på bussen mot Ullared! Vi fick lite sömn iaf och kom fram vid 6-tiden och hamnade då först i kön! Tjohooo!! Trots trängande tanter och gubbar kom vi in bland de första och den hysteriska shoppingen började.
Vi höll på till kl 11 då vi hade en möjlighet att lämna av lite saker vi köpt i bussen. Så första lasset in i bagageutrymmet och sedan lite lunch i magen innan vi skyndade oss tillbaka för att hitta lite ytterligare fynd:)
 
Jag är mycket nöjd med mina inköp som var allt ifrån barnkläder till vänner, klänning, pyssel, verktygslåda och garn. Det var också att få göra en liten mini roadtrip med tjejerna och härligt att komma iväg även om man var fruktansvärt efter en natt med knappt någon sömn och ett ständigt promenerande i varuhuset. Hur som var det en rolig dag och kl 15.00 åkte vi hemåt igen. 22.30 ungefär var vi hemma igår och jag stupade i säng efter att stolt ha visat älsklingen alla mina fynd!!
På vägen hem blev det en himlans massa snackande, stickande och även en spännande lottodragning som jag kom 4 av 100 nummer på!! Såå nära att vinna 445 kr eller vad det nu var... Men men:)
Lite av mina fynd!
 
 
 
Sorterat in pysslet i min nya verktygslåda också:)
 
Idag har jag tränat världens bästa tjejer som har tävling om två helger. Det kommer gå grymt bra, de är så himla bra mina tjejer<3
Därefter tog jag igen mig lite i soffan och försökte få lite plugg gjort. Skickade in kompletteringen till den första hemtentan och började att titta på den andra... Lite tungt att jobba och plugga heltid samtidigt men what doesn´t kill you...
Väldigt nöjd med förra veckans träning också! - måste bara säga det! Morgonpromme mån, ons och tors och HIT-pass onsdag, spinning fredag och Cirkelfys idag! Måste ge mig en liten klapp på axeln eftersom jag annars alltid klagar över hur jag tränar... Höjdpunkten var när HIT-passet kändes som det gick bra -  that´s a first...
 
Nu ska jag fortsätta med en väldigt fin lite killes raggsockor tror jag:) Hoppas han blir glad!!!
 
Puss på er!
//
Linn
 
Know you've been hurt by someone else I can tell by the way you carry  yourself If you let me, here's what I'll do I'll take care of you I've  loved and I've lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0