Onsdags onsdag

Har varit en riktigt onsdag idag... Mitt i veckan tröttheten har funnits där även om jag laddat hela dagen för HIT-passet på kvällen:)
Stressade hem från jobbet för att hinna plugga och äta innan träningen... Det gick sådär för jag somnade i soffan så det blev varken middag eller plugg gjort. Hit-passet gick helt okej även om jag inte riktigt var lika nöjd som förra veckan.
Cyklade hemåt i starka vinden och åt goda pannkakor som älsklingen lagade och nu har det varit slappning i soffan på hög nivå.
 
Nu blir det snart läggdags så man orkar jobba och framförallt orkar gå upp till morgonpromenaden som jag försöker få in som rutin på morgonen. Sitter ju inne hela dagarna på jobbet och jag åker alltid hem när det blivit mörkt så jag behöver verkligen luften, solen och motionen!
 
Imorgon blir det träning med världens bästa tjejer på kvällen, det är bara 4 träningar kvar till U-cupen!! Tjohoo!!
 
puss på er!!
 
//Linn
 
Stay with me...

Kommentarer
Postat av: Eva

Du skulle hängt med mig och Elton istället å myst i badet! ;)

Svar: <3
Linn

2012-11-08 @ 15:51:58
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0