LÖRDAG

En skön dag blev det idag!
Efter tenta-hetsen igår som höll på hela dagen (förutom ett spinningpass) till runt halv åtta på kvällen mötte jag upp fina vännerna på Värmlands. Jag skrev tentan på 16 sidor på 6 timmar och måste säga att jag är lite stolt över mig själv. Den blev nog inte bra men det var iaf något inlämnat innan deadline. Det tär på krafterna att plugga heltid och jobba 80%-100% i veckorna ska jag säga. Men men nu håller vi tummarna!
 
Det var väldigt mysigt att träffa mina fina men herregud vad länge sen det var jag var på nation! Det kändes så himla... jag vet inte vad... smutsigt och skabbigt. Fulla unga människor överallt som knappt kan gå utan att smälla till en på huvudet eller hälla ut halva drinken på en... Glas och flaskor på alla golv, spyor ner i trappen till toaletten (Varpå Julias kommentar är "Men varför tuggar de inte spaggettin innan de äter den???") FY FAN säger jag bara!! Det var sista gången...
 
Bättre är det på lite "äldre" ställen, även fast vissa inte kan bete sig där heller men men....
 
Tillbaka till idag - jag sov länge i morse och det behövde jag verkligen. Så himla trött!! Gick upp och åkte iväg och handlade sådant vi behövde och sådna jag var sugen på haha. Blev fiskpinnar till lunch och sedan åkte jag till träningen med tjejerna. De är så duktiga och tappra!
 
Nu på kvällen har vi haft lite lördagsmys med bakpotatis och hemmagjord skagenröra och tittat på Så mycket bättre. Det är faktiskt himla bra! Nu sitter jag och stickar och tittar på film... Pär skrattar åt mig för att jag inte kan låta bli att göra två, helst tre, saker samtidigt...
 
Hoppas ni haft en fin lördag och ser fram emot er söndag. Själv ser jag fram emot jobb hela dagen imorgon... Eller? Äsch det blir nog bra, är iaf med ett roligt gäng!
 
Puss på er!
//Linn
We are the kids with the hungry hearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0