Spanien och midsommarfirande

Hemma från Spanien, en fantastisk resa med underbara vänner!! Bilder kommer!
Har jobbat i två dagar, jätekul att vara tillbaka på jobbet!!!
Nu är det bara att packa om och sätta kosan mot Värmland där jag äntligen ska få träffa älsklingen igen!! Två veckor sedan sist och det är på tok för länge! Vi har inte varit ifrån varandra såhär länge någon gång sedan vi träffades. Det har ändå gått bättre än förväntan, har ju inte mått på topp redan innan (förlåt alla som fått tagit emot mina "dippar" vid passande och opassande tillfällen...)!men nu går det iaf åt rätt håll känner jag!
Allt har sin förklaring och alla har det tufft så jag ska inte tjata om tråkiga saker här men ibland kommer saker från förr tillbaka och det är det inte lätt att hantera alltid.
Jag är en sån person som behöver mina nära och kära nära mig för att må bra och snart så kommer jag vara mig själv igen på heltid;)

Hoppas ni kommer att få en underbar midsommar i FINT väder!( jag har redan gjort soldansen här hemma)

Puss på er!

I only miss you when I´m breathing...



p.s. Jag blir glad för lite hälsningar så jag vet vilka ni är som läser;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0