Varm i hjärtat

Jag har ett sånt fint gäng med gympatjejer som jag tränar tre gånger i veckan. Många av dem har jag tränat sedan de var 5-6 år och de är nu mellan 11 och 14 år gamla så ni kan föreställa er hur mycket plats de tar av mitt hjärta...

Idag bestämde jag att vi skulle avsluta träningen med att alla fick säga vad en viss person i laget är bra på och så gick vi laget runt så att alla fick säga om alla. De är så fina och kloka mina tjejer. Uppmuntrar och peppar. Och så envisades de med att de ville säga vad de tyckte om mig. Gullungar...

Sedan avslutade de med att kasta mig i gropen eftersom jag fyller år idag:) Haha men jag vägrade bli buren så jag la mig vid kanten så de fick putta i mig;)

Man blir så varm i hjärtat av denna lilla mini-familj<3

Nu ska jag sova och så är det en jätterolig dag imorgon, nämligen min födelsedag och jag älskar att fylla år! Än så länge iaf:)

puss på er hoppas ni får en fin dag imorgon!

//Linn

I will always love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0