Mys-middagsdejt med Cristina min fina

Mysig middag på plock avslutade min fredag:)

Mums!!

Min fina gravida vän Cristina är så himla bra... Gulle! En tur i regnet hem var väl trevligt, men jag gillar mitt mynta-te bättmåste jag säga!

Imorgon blir det dejt med Emma och Hilma och efter det ska jag försöka träna tänkte jag. Får se hur min vad känns, förhoppningsvis känns det bättre och då kan jag träna hela kroppen men annars får jag göra det som jag kan.

Nej nu ska jag mysa med min älskling...

Hoppas ni haft en trevlig fredagskväll!

puss
//Linn

To take one step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly, or falling in love
It's gonna happen when it's supposed to happen
And we find the reasons why
One step at a time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0